Tolik ze stužek ...



.... byť to zdaleka není všechno, 
ale to by bylo na mnoho článků. Navíc tohle tvoření už patří minulosti, vystřídalo ho občasné háčkování, ale nejvíc mne bavily a vlastně baví dál i když už je dělám jen pro vlastní radost nebo jako dárek šité panenky. Těm jsem totiž opravdu propadla. No ono to není nic nenormálního, já když se do něčeho pustím, doslova mne to pohltí a mohla bych jen a jen tvořit. A o těch panenkách to platí dvojnásob. První šla Bobuli, druhá její sestřenici, třetí jedné kadeřnici a pak už to byly zakázky pro známé. Když jsem ale změnila způsob šití, zůstaly mi doma. Jednu sice mám stále na komisi ve městě v galanterii, ale nějak není zájem. Dvě mám doma, tu jednu jsem si opravdu udělala jen a jen sobě pro radost ....




































Komentáře

  1. Vendy,to je krásný.To ani nevím,že děláš.Jsou úžasné a máš je krásně oblečené♥

    OdpovědětVymazat
  2. No teď zas jedu v džínovejch hračkách. Panenky jsou neprodejné, tak i když mám v hlavě další nápady, zatím jdou k ledu. Za chvíli by jich tu bylo stovky!A Bobule je na ten druhý styl ještě moc malá. Ta má tu první růžovou, s tou si může dělat co chce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty panenky mne moc neoslovily, ale medvídek je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a mě nesmírně baví ty panenky. u té džínoviny to je dost těžké šití, tedy spíš pracné a špatně se to šije v detailech.

      Vymazat
  4. Koukám, jak blázen, co vše stíháš. Taková piplačka. Celá léta jsem pletla a háčkovala, občas šila, ale jen normální věci, tohle bych nesvedla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře