Jedno zvíře ...

 

.... které mne úplně okouzlilo.

Pinterest je neskutečná věc plná inspirací a nápadů, a ty nápady mne strašně štvou, protože pak musím jít a zkoušet je. Tyhle kravičky mne zaujaly na první pohled a už mne to nepustilo. Dají se použít buď jen jako hračka anebo jako v případě téhle, coby organizér do kterého si můžete šoupnout mobil, nůžky, tužky, prostě co potřebujete mít po ruce





A protože mi zbylo ještě jedno tělíčko, menší, musí k němu samozřejmě patřit i hlavička. A teď přemýšlím jestli to bude oslík anebo ještě jedna kravička. Jo, mimochodem, na tom Pinterestu jsou označovány kravičky jako symbol roku 2021.... tak nevím.


Komentáře

  1. Kravička je úžasná, riflovina v kombinaci s dalšími materiály, prostě paráda. Těším se na další zvířátko.

    OdpovědětVymazat
  2. Specielně s tou krajkou je to špica!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já na pinterestu šmejdím často, ale toto jsem neviděla. Jsem úplně okouzlená. Super kravička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z džínoviny je tam neskutečné množství krásných věcí. I dokonalé obrazy...

      Vymazat
  4. Jéé,ta je úžasná.Co se týče Pinterestu,tak to je jak říkám ,,mazec" je tam neuvěřitelných krásných věcí. Chodím se tam ,,léčit do dobré nálady" dívám se jak jsou všichni šikovní a já poleno:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro mě je Pinterest trest. V mnoha ohledech a stylech!

      Vymazat
  5. Ta kravička má hrozně roztomilý kukuč. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla náhoda, že jsem tam zkusila dát tu krajku a hned to vypadalo mnohem líp než jen ta samotná černá očička...

      Vymazat
  6. Jéé, to je úžasné. To já jen obdivuji, ale nezkouším :-) S tou krajkou u očíček jsi to fakt vychytala. Je krásná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona to tak má i v originále, jen jsem neměla tu která je na fotkách z Pinterestu, a musela jsem improvizovat z toho co mám doma.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To jo, ale hlavně že z ní měly radost jak dcera (z téhle) tak i vnučka. Z menší.

      Vymazat
  8. Pardon, ale nedá mi to, abych se nezeptal, jestli někdo nevíte, co je se Simonou - U Blondýny? Děkuji za zprávu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ne, jen zprostředkovaně od jiné blogerky. Dost mne naštvala určitou věcí kterou vcelku špatně odpouštím. Když někdo ze mne dělá vola. Proto jsem se nepídila osobně. Narodila se jí druhá vnučka, postavila si svůj vysněný dům, opustila po desítkách letech rodinné podnikání a začala pracovat zas ve zdravotnictví. A já osobně si myslím, že jí to všechno natolik vysálo, že od blogování upustila

      Vymazat
    2. Jé, tohle mne také moc zajímalo. Na Blondýnin blog jsem moc ráda chodila.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Mě nesmírně zaujaly svou roztomilostí.... nakonec to vlastně není kravička, ale Buvol. Loňský rok byl totiž rokem Buvola, podle čínského horoskopu....

      Vymazat
  10. Tohle bych asi neuměla, nikdy jsem to nezkoušela a opravdu je to precizní práce, kravička jako malovaná. A JÁ MÁM DOMA STARŠÍ DŽÍNY A NIKDO TO NECHCE, NA ROZSTŘÍHÁNÍ - TO BY BYLO KRAVIČEK JAK V ARGENTINĚ. jIŘINA z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tu mám ještě hromadu starých džínů. Ale už z nich figurky nedělám. Bobule už začíná mít jiné hračky na zřeteli a tyhle mazlící už moc nejsou v kurzu. Navíc má alergii na prach a neměla by je ani mít. Tak musím vymyslet něco jiného.

      Vymazat
  11. Ježíš tak ne skvělá!!! Já ty kravky tak miluju, už od školy, vždycky jsem si vybírala praxe se skotem. Ta tvá je rozhodně jedna z nejroztomilejších...krásná práce

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře