Když se ....

 


.... tvořilo na vánoce. Tak to jsem kolikrát

seděla u stolu až do noci. Udělat v šibeničním termínu 50 ozdob ve dvou velikostech, to už dalo sakra práci. A přestalo to už dělat radost. Tedy alespoň mě. Ale pak se zas přihlásil někdo jen s přáním pár ozdob a to jsem si to pak užívala. Až tak, že jsem si občas udělala i něco pro sebe. Zvlášť když jsem si mohla vymyslet úplně něco nového ....


Jako třeba tyhle viktoriánské ozdoby. Potěšující bylo, že si je objednaly i některé blogerky




Tenhle styl jsem si zapůjčila na fb od jedné ze šikulek


Když jsem si zkoušela udělat velkou hvězdu, zůstal mi takový kus polystyrénu s kterým jsem si nevěděla rady. jenže pak jsem zas na fb ve skupině viděla takové zajímavé lístečky a tak mne napadlo udělat si netradiční adventní věnec



No a stříbrný základ si pak objednala jedna známá


Když jsem dělala bývalé spolužačce na zakázku k vánocům několik košíčků, objevila jsem takové dvě úžasné stuhy které měnily barvu. A shodou okolností jsem k nim měla i stejně se měnící organzu. A tak jsem si udělala tenhle vánoční věnec na dveře




Komentáře

  1. Toz takovéto ozdoby jsou skoro umělecké dílo. M

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tohle strašně moc bavilo, jenže zájem není o takové věci velký.

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně mne tohle bavilo, ale nerada dělám do šuplíku, to bych toho při mých záchvatech měla za chvíli plný barák, a já, ač to tvořím ráda, doma to mít nemusím. Mám jen asi dva nebo tři věnce na dveře, dvě hvězdy a pár kouliček a pár různých jarních a jeden vánoční závěs.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy,to je krása a já dělám furt stejně a tohle by mě fakt nenapadlo. To je nádhera.Díky za nápad,už vím, co si udělám na stromeček. Vánoce jsou zase za chvilku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stvořím už jen tak občas něco, vloni jsem dělala kouličky ve firemních barvách pro kolegy. Všechno tohle je už hodně staré...

      Vymazat
  5. Děkuju, mě to fakt bavilo, ale zase dělat to do šuplíku, když já osobně to nemusím mít, je naprosto zbytečný.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. No jo, mě to bavilo dělat pro jiné, sama toho doma mám jen pár kousků. Nějak si na to moc nepotrpím. Paradox, co ? ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře