Začínám.....a nevím co mne čeká

Zalíbil se mi u Vendy na stránkách v blogových projektech návrh PROJEKTU 365. Na blogu u Gabry jsem ho také viděla, takže jsem si řekla že se do toho pustím též a vyzkouším si jestli budu mít tu trpělivost abych každý den něco vyfotila a svojí fotku sem i s komentářem vložila. Možná se to zdá jako naprosto jednoduchá věc, ale jak jsem četla komentáře, až tak úplně to není. Fotit každý den za chvíli omrzí, ale zase pomůže vidět věci i trochu jinak a vybírat si opravdu jen ten nej záběr. A hlavně mít foťák pořád sebou, kdekoliv a kamkoli jdu... Na mém blogu Svět podle Dandíka jsem těch fotek i povídání za dva roky už zvládla hodně, tak snad zvládnu i tenhle projekt. A jelikož se má začínat o začátku, tak můj začátek projektu je 1.3.2012....
Držte mi všichni palce a já doufám že i vám se tenhle projekt zalíbí a přidáte se také, protože budete mít před sebou album jednoho vašeho roku života a můžete si den po dni připomenout co jste ten den dělali. A navíc i jak jste kdy vypadali, protože součástí projektu je i jednou za měsíc se vyfotit, což pro mne paradoxně bude asi to nejhorší Mrkající....
A možná se mi to zalíbí natolik že bude následovat i dalších 365 dní....

Komentáře

  1. Ale to je veľmi zaujímavý projekt :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý, ale i když se to nezdá tak dost těžký. ke konci už jsem toho měla plný zuby. Teď jsem dávala třicetidenní výzvu a posledních pět témat jsem musela nafotit až teď o dovolené, tady u nás jsem neměla moc šanci je nafotit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře