Den 1....

Takže den první....a první fotka. A proč zrovna dům? Protože jeho koupě odstartovala další z etap mého života. Nekoupit tenhle dům jsme pořád v Praze, já bych neztratila všechny své přátele a kamarády které jsem tam měla, ale zase nebýt jeho tak jsem se nesešla s jinými lidmi, nedošlo by k opětovnému shledání z kamarády z dospívání, neměla bych Bobeše a nebyl by tím pádem ani jeden z mých blogů.... Takže proto mi tato fotka připadla jako začátek projektu (nebo programu, jak kdo chce) nejvhodnější....A jinak? Dnešní první březen je zase jedním ze šedivých, umokřených a nehezkých dnů, jakých v poslední době je pěkná řádka. Ale snad už to sluníčko brzy zažene všechny zbytky zimy a umoudří se a bude se pěkně snažit svítit a hřát....


A ještě jedna "povinná" fotka.....já na začátku března a tohoto projektu.....


Doufám, že vás to hned neodradí, bude vždy jen jedna v měsíci Překvapený....

Komentáře