Den 13.....

I když je dnes třináctého, tak byl dnešek docela i šťastným dnem. Manžel zvládnul daňové přiznání, dokonce se i potěšil nejdřív výší nebo snad níží daně, ovšem do chvíle než přišel na to kolik bude dělat doplatek sociálky a zdravotky, nicméně i to ve zdraví přežil a tak zase máme na rok vystaráno a rozvod se odkládá na další kvartál. Mě se zhmotnil zase jeden virtuální kamarád, a taky jsem se už konečně zas vypravila na procházku....no nic moc, samé bahno, a tak si myslím že ten chudák si asi ještě dlouho bude drbat hlavu, že se nechal na to ukecat....
A na přehradě se usidlují kačeny, protože už pomalu celá rozmrzla a tak se můžou cáchat....
A Mates je chtěl aportovat, měla jsem co dělat aby mi za nimi neskočil....
Ale zase, mohli jsme mít nedělní oběd......
Divokou kachnu jsem ještě nejedla....



Komentáře