Den 19.....

Ráno bylo zatažené, šedivé, studené a větrné....
Tak jak to meteorologové předpověděli...
Tudíž se nekonala žádná práce na zahradě, jen úklid doma....a relax
Jenže potom se sluníčko umoudřilo, obloha se změnila s ocelově šedé na azurovou, jen ten vítr pořád foukal....
A tak jsem vzala foťák, nůž a vyrazila pro nějaký materiál na jarní aranžmá na terasu, které se mně tak nějak po dlouhé době zachtělo udělat....
Šla jsem cestou, kterou už dlouho ne, protože nejdřív jí uzavřela ohrada pro ovce, a pak když se ohrada rozpadla, tak jí zase zatarasily vyvrácené stromy po Velké Vichřici....
Jenže teď už jí nějaké dobré duše opět vysvobodily a dá se po ní krásně jít, na louku, která díky těm ovcím získala vzhled horské louky a jakoby sem ani nepatřila....
A potkala jsem strom, zvláštně rostlý buk, s drobounkými krátkými větvičkami jako když ho někdo zastříhal při jarním průklestu....
Proti té modré obloze se zvlášť vyjímal....
I pár kamenů se našlo, mám je ráda, jsou ve své obyčejnosti krásné.....

Komentáře