Den 21.....

Vždy když je takové krásné počasí jak teď mě to táhne do lesa. Ale nejen že mě to tam táhne, ale taky tam vždycky mám sto chutí vzít sebou strašně moc lidí. Ať už těch virtuálních kamarádů z blogu, tak i těch kteří pro mne jsou něčím víc než pouzí kamarádi. A když tak chodím a dívám se kolem, říkám si Líbilo by se jim tohle? Nebo snad tady to? A co tahle cesta? A moc lituju, že se to vlastně asi nikdy ani nedovím, jestli by se jim to opravdu líbilo. Třeba si jen něco namlouvám, třeba to je jen tím, že má člověk po zimě vždycky trochu zostřené vnímání a zjitřené city.... Jen podle komentářů u fotek které jsou na Dandíkovi nebo tady můžu usuzovat, že s některými jsme naladěni na stejné vlně....
Líbí se mi voda, která zurčí, jiskří a bublá....
Proto tak mám ráda zdejší potok který teče v krásných meandrech mezi lesem. A podle kterého ráda chodím na procházky se smečkou, nebo i sama. I když vlastně, jeden zhmotnělý původně virtuální kamarád tu se mnou kousek podle něj šel.... a líbilo se.
Jenže to bylo taky trochu i z jiného důvodu Mrkající !
Protože bylo taky jaro, dokonce byl květen, a stejně krásně svítilo sluníčko jak teď...

Komentáře