Den 25....

Tak a jsem v koncích..... dnešek byl celý čistě proflákaný.....nejdřív dopoledne u F1, a pak zase po tom co jsem umyla nádobí, zametla chodbu a dala psům vyprat jejich miláčky - plyšáčky, zase pro změnu u Zdivočelé země. Sluníčko sice za oknem volalo a lákalo, ale když jsem nakonec přece jen vylezla, zjistila jsem, že nepříjemně fouká hodně studený vítr. Takže jsem zase hodně rychle zmizla domů a práci na zahradě přeložila na zítra....Pokud tedy předpověď nelže a bude ještě svítit sluníčko alespoň minimálně tak jak dneska.

Stále mne pokaždé na jaře udivuje ta rychlost, z kterou po odhrabání všech nánosů spadaného listí či popadaných odkvetlých trvalek začnou lézt ven všechny ty jarní cibuloviny a květinky. Ať už to jsou ty krokusy, nebo bledulky, ale i tulipány na místech kam dlouho svítí sluníčko. Jak kdyby je někdo tahal ven za uši jako neposlušné školáky.... a dneska vykvetly první dvě fialky a jedna žluťoučká orsej.....


Komentáře