Den 5.....

Je pondělí, začátek nového týdne, a tak mne napadlo, že bych pro začátek mohla uklidit terasu a připravit jí na novou sezónu. Ale k tomu jsem se nedostala, protože nám přijel opravář seřídit a vyčistit kotel a "odkamenit" výměník v kotli. A zabral si k tomu celou terasu. Tudíž jsem si zvolila variantu B, to jest úklid zahrady od "min" nakladených pesanama počas zimy a které teď po zmizení posledního sněhu vylezly na povrch. Už jsem začínala pomalu zoufat co vlastně vyfotit k tomu počátku, a k tomu co by ten dnešní den nějak charakterizovalo, protože rozhodně ukazovat vám těch několik sněhovejch lopat plnejch psích hovínek rozhodně není nic extra. Tudíž jsem začala s plánem C. Hrabání listí pod keři okolo terasy a najednou tam byl...začátek něčeho krásného byť on sám tak nevypadá....


Vlastně to jsou začátky dva, počátek nějakého krásného motýla (snad) a předzvěst toho, že za chvíli začnou rozkvétat brzké druhy jarních květů, protože ta rostlinka u které si ta housenka hoví je křivatec, krásná žlutá jarní květinka.....

Komentáře