Den 37....

Velký pátek, den kdy by se prý nemělo pracovat....nevím, já dneska myla okna po celém baráku, a pak ještě místo vaření jela s Bobešem na vetku, opět diagnóza zanět střev. Je to zvíře děsně nenažrané, které sežere co vidí, myší počínaje a shnilým květákem s kompostu konče. A prej "von"....pěkný čuně a ne fon. Spíš někdy ufon. No a tak si občas užene nějaký ten zánět, tu žaludku, tam zase střev. A tak jsem vlastně dneska neměla moc náladu na to hledat a pátrat po tom, co vyfotit, protože jsem ještě večer musela dohánět to zameškané vaření. Ono to taky bylo trochu moje vina, jelikož jsem objevila kouzlo videohovorů a prokecala z kamarádem mileným celé dopolko...
Teď tu tedy marod leží stylem, leží tam v oboře, nožky má nahoře....a chrápe....a mě se mezi růžičkami zničehož nic usadili dva králící....

Komentáře