Den 43.....

A je tu....déšť a ošklivé počasí které bylo avizováno. Dneska a zítra nechť si prší jak chce, ale v sobotu néééé, to prosím pane Bože, svatý Petře a nevím ještě kdo další, ať neprší.... jelikož jsem se včera namlsala zahradničením, dneska jsem šla zahradničit na půdu. Všechno tam bují a zelená se a tak jsem potřebovala připravit rostlinky květinky na další sezónu. Takže jsem začala postřikem proti škůdcům. Mšicím a molicím, které mi v minulosti touto dobou napáchaly svou nenažraností vždycky velké ztráty a následné problémy po celé léto. Takže nastoupila prevence a řádné zmáchání kytek postřikem.
Tak za dva dny jej zopakuji abych měla co největší počet škůdců z krku. Tedy spíš z listů.....
Taky jsem zjistila, že mi umřela jedna přezimující rybička a na jedné fuchsii se ukázal první regulérní květ....


Tahle patří k těm nejstarším, je z ní stromek z už docela pěkně silným kmínkem....

Komentáře