Den 49....

Dneska, no co já vlastně dneska dělala? Prala, věšela, prala a zase věšela....no a pak jsem zažila hodně velké, leč velmi příjemné překvapení....najednou mi před domem přistál kamarád, kterého jsem tedy vůbec nečekala, zvlášť když jsme se viděli v sobotu. Ale to nebylo moc času a jelikož jsme oba povahy hovorné a během dne si nemáme kde a s kým povídat, tak jsme to doháněli dneska. A tak celým domem hlaholila jeho měkká slovenčina a můj muž nějak nestíhal...
Miluju překvapení a zvlášť tohoto druhu, protože návštěvy dobrých přátel jsou věcí milou a vzácnou.
Když odjel, tak jsem měla domluveno s jednou chovatelkou že jí přijdu u kočindy oholit bříško, protože má strašně jemnou srst a chudinka ho měla celý zdredovaný a navíc jelikož čeká koťátka tak aby se vůbec dostaly chuděrky na struky. Byl to docela boj, tři jí držely a já si připadala jak australský stříhač ovcí....
Po cestě tam jsem narazila na žluté sasanky které kvetly u řeky......


Docela mne překvapilo že jsem je našla tady, spíš je znám z lesa, a dokonce ani nějak nevím jestli tu kvetly i dřív. Nu což, dnešek byl plný překvapení Mrkající.

Komentáře