Den 52....

Už podruhé jsem málem zapoměla na každodenní referát a fotku. Když jsem doma tak mám těžší situaci kvůli focení, tady mám zase obrázků dost a zase spíš na to zapomínám.
Dnes na procházce se zase dařilo, úlovků je hodně, a postupně je budete moc vidět na Dandíkovi. Ovšem co se mi dnes podařilo, to už ukazuje na to, že se mi zlepšují moje fotoinstinkty. Vloni zhruba touto dobou jsem byla na procházce a najednou jsem zjistila, že mám jen pár metrů od sebe v křoví bachyni se selaty. Samozřejmě jsem nic nevyfotila. Dneska nastala skoro ta samá situace ale tentokrát jsem nezaváhala, a dokud si mne bachyně nevšimla stačila jsem udělat dva snímky. Pak jsem raději vyklidila pole aby si to přece jen nechtěla holka nějak začít vyjasňovat.....

Ale dnešní snímek je z těch klidných a kytičkových....líbil se mi opravdu překrásně rozkvetlý keř zlatice který vykukoval nad plotem...


A zjistila jsem, že je to jubilejní 8800tý obrázek který jsem za dva roky nafotila....a to hlavně díky mému blogu Úžasný.

Komentáře