Den 53....

Dnešek byl návštěvní, jeli jsme se podívat za mými rodiči. Počasí nic moc, a zima....
Studeně foukalo a hlavně při naší zastávce v Makru na Stodůlkách. Čímž jsem se dostala zase po dlouhé době do míst, kde jsme prožili pár pěkných let když jsme tam bydleli....Možná že někomu bude připadat bydlení na sídlišti jako nic moc zábavného, ale já tam byla spokojená a vlastně to byla doba kdy mi bylo asi nejlíp.
Doteď vlastně postrádám všechny ty známé kteří mi tam zůstali a po kterých dodnes je určité prázdno.

Při zpáteční cestě jsme se jako obvykle zastavili v cukrárně pro nějakou dobrůtku....tedy šel muž a já čekala v autě...proti kostelu a dívala se na mraky které se nad ním stahovaly. Proč asi. Ten kostel je zasvěcený sv. Václavu. Že by nějaké poselství? Pro nás Václavy?


Komentáře