Den 55....

Hmmm, jak já se dneska měla....a mlsala si. Jak já se už těšila na místní cukrárnu a jejich vynikající a opravdu obří zákusky. Jen mi to těšení trochu kazila představa kolik za ně budou chtít. Protože jak známo vaječná krize zdražila lautr všechno, natož takové dorty, buchty, koláče apod. Ale jaké bylo mé překvapení když jsem viděla, že se ceny ale vůbec nezměnily a ani velikost zákusků se nezmenšila. Prostě tady je ještě svět tak jak má být.....
Nutno podotknout, že tahle cukrárna je vyhlášená široko daleko, a jezdí si sem lidé pro dortíky až z Měchenic a Vraného nad Vltavou či z Voznice a okolí. A není divu, jsou vynikající, personál velmi milý a výběr ohromný. Nechávali jsme tu dělat i dort mému otci k osmdesátinám i manželově mamince k tomu samému výročí. A že si pomlaskávali všichni kdo si ho dávali ! Mrkající

Takže takhle jsem si dneska mlsala.....


Byla to výborná banánová roláda s banánovou šlehačkou....mňam....

Komentáře