Den 57.....

Tak po třech dnech nemohoucnosti (nešel mi internet) doháním zameškané. Fotek spousty takže je z čeho vybírat a událostí celkem též pár hodných popsání....

Čtvrtek, den 57 mého projektu byl ve znamení poslední procházky před pátečním odjezdem. Od rána nádherné teplo a azurová obloha na na ní sluníčko svítící a hřející na plné pecky. Jak nádherná změna oproti dnům předcházejícím, kdy sice nebylo až tak škaredě, nicméně teploty se nahoru moc nešplhaly takže bylo chvílemi i nepříjemná zima. Hafani se samozřejmě nemohli dočkat a v lese už byli celí netrpěliví kdy je pustím proběhnout.
Měla jsem v plánu jít vyfotit dvě nádherné velké magnolie u jedné vily a tak jsme chtě něchtě museli přes můj ne moc zrovna oblíbený satelit. Jenže prostě pokud chci jít tím směrěm který jsem měla v plánu, jinak to nejde.
Magnolie kvetly nádherně, leč bylo na nich i znát dost popálení mrazem. A jako bonus jsem objevila v druhé vilce i malou magnolii s tmavšími květy. A jelikož jsem zjistila, že je to tu dost oblíbený keř, našla jsem ještě další. Já se ani nedivím, protože málo který kvetoucí strom je tak půvabný jako právě magnolie.

Ale pro ten 57 den jsem vybrala kytičku skromější, leč neméně půvabnou. Kvetla u jedné betonové zídky a hrdě se rozhlížela kolem.....



Je to prvosenka jarní pravá, na rozdíl od prvosenky vyšší má žlutější a vonné květy. V jedné zahrádce jich tam kvetlo docela dost a ta krásná jemná vůně se tetelila ve vzduchu. P.S. Jo a ty magnolie račte shlédnout na Dandíkovi....

Komentáře