Den 60 /1.....

Po včerejším návratu z výstavy jsme si udělali ještě první letošní posezení v opět zprovozněném altánku pěkně s grilovačkou a posezením u vínka. Já byla sice pěkně utahaná, a nejdřív jsem se těšila na to, že v nejpozději v devět zapluji do peřin a budu dospávat to ranní zvěrstvo v podobě tak brzkého vstávání. Jenže nakonec jsem tak nějak pookřála a vydržela až do půl dvanácté. Dneska už jsem se vyspala pěkně do osmi a bylo fajn. Opět začal krásný, leč velmi, ale opravdu velmi větrný den, který se tak nějak již včera začal prezentovat svěžejším větrem.
Konečně jsem také dneska měla poprvé čas se pořádně rozhlédnout po zahrádce co mi za ten týden vykvetlo. A že vykvetlo! Tulipány, které kvetly při mém odjezdu tak čtyři, jsou v plném květu a ve všech možných barvách, i některé trsy narcisů jsou v plném květu. A hlavně narostla docela dost tráva. Však taky odpoledne vzal syn sekačku zahájil nekonečný letní boj z trávou.....


To že foukal silný vítr je vidět i na těch květech, měla jsem docela strach jestli nebudou fotky rozmazané.....

Komentáře