Den 61.....

Dneska jsem měla dojem, že jsem utrženej plakát, který si vlaje sem a zase tam, protože jsem něco kutila tu a zase tam, pak zase běžela onam....prostě musím dohnat ten týden co jsem byla pryč. A to hlavně na zahradě a na kytičkách vůbec protože ty poslední čtyři horké dny se na nich sakra začínají podepisovat. Jako práci na celé odpoledne jsem dneska měla vyčištění a znovu naplnění jezírka a vypuštění posldní rybičky která mi po zimě zbyla. Budu jí muset nakoupit nějaké kamarády aby se tam necítila tak sama samotinká. Narozdíl ode mne, je tedy o mnoho čilejší. Záda nadávají jak mohou, kolena otlačená od kamenů až hanba a zítra ještě určitě začnou se stávkou nohy vůbec. Ale zase je to pěkný pohled na fontánku jak si pěkně fontání a na čistou vodu a ne na ty splašky které tam byly doposud po zimě o dosti nepříjemném zápachu ani nemluvě....
A jelikož jsem si nebyla jistá nastavením a tím kdy vypadá ta fotka nejlíp, dala jsem tam tři které se mi nejvíc líbily.

Komentáře