Den 62....1.5.12

Je krásný teplý den.
Je přímo krásný teplý letní den.
JENŽE NENÍ LÉTO ale teprve pouhopouhý začátek května.
Ostatně, jak říkají meteorologové, tohle léto nám skončí.
A to brzy, a pak se zase vrátí jaro. Jen doufám, že pak rovnou zase nezačne podzim.
Příroda si s námi v poslední době hraje zvláštní hry.
Můžeme nebo nemůžeme za to my? Já se přikláním k názoru že ano.
Když může ovlivňovat víkendové počasí tovární provoz, respektive neprovoz, tak i mi musíme mít
vliv na počasí. Tedy mi a losi a krávy a ovce a tuleni a tučňáci a já nevím kdo ještě další.
Ještě že ne ryby. To by ta moje jedna chudinka musela mít výčitky svědomí, které ovšem nemáme mi lidé
a vesele stavíme další továrny a jezdíme si auty, dlabeme hovězí a vepřové a tak musí být víc krav a vepřů, a.....

Než mi v tom vedru odkvetou všechny tulipány fotila jsem zase dneska ty které nově rozkvetly. A přimotal se tam i Matýsek, tak taky než mi odkvete jsem ho cvakla spolu s nimi.....


Komentáře