Den 66....5.5.12

Tak dnešek se vydařil, krásný den, ale těžce pracovní. Na zahradě. Potřebovala jsem už konečně zasázet ty moje milované krasavice begónie do truhlíků a dát na okna protože už byly pěkně narostlé a nechtěla jsem riskovat, že mi je miciny při svých útěcích na půdu nějak poťapou. A když jsem tohle zvládla, tak přišla na řadu sekačka a hurá do boje s trávou. Nekonečného. Půl roku trvajícího boje....
Celkem jsem to stihla dobře, protože už mi začaly stávkovat záda, a navíc se začalo zatahovat. Dost nepěkně a dost rychle. A taky že přišla pěkná bouřka i s kroupami a pořádným slejvákem. Takže ještě že jsem neměla vynešené další kytky, protože by z nich byl pěkný špenát.....a to jsem měla takové cukání je začít snášet z půdy.

Po cestě do obchodu mne u plotu zaujal krásný trs pampelišek, žluťoučkých jak sluníčka....


A tak jsem jim dala podklad z dnešních bouřkových mraků....



Komentáře