Den 68....7.5.12

Noční bouřka a dosti silný déšť mne hned ráno v okamžiku kdy jsem otevřela oči vymrštily k oknu a kontrole stavu kytek....
Uff, všechno v pohodě, naštěstí žádné kroupy, jen trochu polehlé stonky od toho vytravalého deště. No ještě přece jen nejsou tak pevné a mokré listí je dost těžké. Oddychla jsem si a valila do města pro křídlové matky na dva držáky na truhlíky, které jsem vlastně od zakoupení nepoužívala protože ty šrouby měly stržený závit.
Letos jsem pro ně našla uplatnění na altánku (nechápu, proč mne to nenapadlo už dřív) kam jsem umístila truhlíčky do kterých přijdou na letnění malé fíkusy benjamína. Normálně totiž při každém silnějším fouknutí větru pořád padají....
A jak se dívám ven, další ranní kontrola mne asi zase nemine, protože se zas pěkně zatahuje.

Na novém pivovaru se už jde do finále, za dva dny by se měl slavnostně otvírat. Kabátek už se skvěje v plném lesku i s názvem....



Musím uznat, že se rekonstrukce alespoň zvenku, hodně povedla. Vevnitř bývaly prodejny všeho možného takže prostor byl dost divně pouzavírán zdmi....

Komentáře