Den 71....10.5.12

Tak jsem si natrhala do vázy poslední ještě nerozkvetlé tulipány....Včera nerozkvetlé, ale dnes už v plné kráse. Jsou to papouškovité, ty rozkvétají vždy jako poslední, normálně až tak po půlce května. Bohužel letos už kvetly teď a nic s té tulipánové nádhery už není.
Při plení jsem se dnes rozhodla zatravnit část záhonů. Proč? Protože se stávám otrokem agrotechnických termínů, plevele a okopávání a jiných aktivit a to mi začíná vadit. Nedělám to totiž už z láskou, ale s povinnosti. Navíc moje dokaličená záda víc a víc protestují a nikdo jiný se do toho nedá. Raději si budu udržovat v kupě a kráse jeden záhon, než množství jiných. Stejně mi už většina růží zmrzla, nebo jen stěží přežije sezónu a tak těch pár trvalek které tam jsou a cibuloviny vyreju, něco vezmu na chatu, něco popřesázím a bude....
Nejideálnější by bylo udělat ještě pár takových spirál, nebo jinak tvarovaných vyvýšených záhonů sem tam po zahradě, jenže už bohužel došel stavební materiál. A další přestavba půdy a tím pádem získané cihly je díky naprosté absenci volných financí jaksi v nedohlednu.....


Ten úplně nejtmavší má krásné jméno Queen of The Night.....těch světležlutých s fialkovým lemem jsem měla také víc, ale nějak se ztratili či co.....

Komentáře