Den 72.....11.5.12

Bohudíky za technické vymoženosti.
Bohudíky za foťák v mobilu.
Protože jsem hlava děravá a zapoměla jsem si vzít při dnešní cestě do města za bylinkami foťák.
U nádraží totiž začínají kvést azalky a rododendrony v nové výsadbě a zrovna takovými krásnými barvičkami.
Takže přišel ke slovu ten již zmiňovaný telefon. Venku dělá i docela dobré snímky ale já neodolala a ještě si zase trochu pohrála....
Bylinky jsem nakoupila, něco nasela a teď jen čekat až se začnou rozrůstat. Na ještě pár ůlovků se chystám, ale až zase příští týden. A pak na louku s lopatičkou. Na medvědí česnek.....




Dneska jsem štědrá, dnes je to za tři.....

Také se dnes slavnostně otvíral ten pivovar, který jsem tady ukazovala. Sice tam hudba vyhrávala osotošest, ale venku kolem moc lidí nebylo. Možná vevnitř, ale jelikož jsem musela spěchat na autobus, nemohla jsem nakouknout dovnitř jak tam bylo nebo nebylo lidí....

Komentáře