Den 73....12.5.12

Zajímavé dnešní datum....12.5.12....a předpovídaný skok počasí do studena.....
Včerejší večer byl krásně teplý a dokonce já, zimomřivec největší jsem vydržela sedět s mláďaty až do půl druhé k ránu jen v tričku s krátkým rukávem. Možná to bylo tím, že jsme se tak dobře bavili a smáli, k tomu si dávali Jacka Danielse, ale, a to spíš, že jsem strážila oheň. Ne domácího krbu, ale venkovního ohniště. Za to dneska to stojí za to, sice není zatím ten skok tak prudký jak předpovídali, ale přece jen těch 14 stupňů ten rozdíl dělá. Večer budu sledovat jak je to s tím mrazíkem co by taky měl přijít abych stihla nějak ty přestěhované chudinky přikrejt.....No fouká pěkně což asi opravdu ještě tu teplotu sundá....


Tenhle klematis mi nedá spát, je to něco nádherného, záplava drobných bílých květů na kterou koukám několikrát za den. Už mnohokrát jsem si od sousedky kousek vzala, ale nikdy mi nezakoření, narozdíl od ní, která ho už má nea třech místech. Ale stejně to zase zkusím, protože to za to stojí....

Komentáře