Den 74.......13.5.12

Třináctka v datumu většinou nevěští nic dobrého. Dnešní třináctka vyšla na Svátek matek....
Jako memento?
Připomínka dětí nehodných?
Šťastné datum protože se zrovna na třináctého někomu dítko narodilo?
Myslím si že vechno dohromady.
Bude spoustu maminek šťastných, ale i nešťastných.
Budou maminky které jsou dnešní den se svými dětmi, ale i maminky které budou čekat marně jestli si na ně jejich děti vzpomenou a popřejí jim.
A budou maminky kterým už žádné dítě nikdy nepopřeje.
Mě dneska popřál už manžel (za to že jsem matkou) a popřál mi syn (že jsem mu matkou). Dcera je od rána v práci, tak jsem zvědavá jak ona.
Každý z nich mi přinesl čokoládu. Takže budu mít strašnou chuť se do ní pustit a okamžitě jí sníst....
Všem maminkám tedy přeji..... Hezký svátek.....


Je velká, je těžká a je vynikající.....

Komentáře