Den 76....15.5.12

Jsem velká čtenářka....
Jsem velká a pilná čtenářka....
Jsem velká, pilná a nehorázná konzumentka všeho, čemu se říká knihy....
Kniha je můj veřejný nepřítel č.1.....
Jak si totiž nějakou rozečtu sedím u ní pořád a veškeré práce domácí, zahradní či jiné jdou stranou.....
A pak to dopadá tak, že klečím místo jedné hodiny u záhonu a konec, u toho záhonu dva týdny, bolí mne kolena, do zápěstí chytají křeče z toho jak rvu ven trávu a plevele, které se mezitím vesele v těch záhonech rozrostli tak, že už ani nemůžu rozeznat co je plevel a co kytka. A pak vytrhávám ty kytky a plevel zůstává. Že je to plevel zjistím až v okamžiku kdy to rozkvete. A zápěstí si musím každý večer mazat Veralem a stahovat pružným obinadlem...
Za to všechno můžou knížky a moje neskutečná láska k jejich obsahu. To už od dětství a nijak se to
nemenší. Dneska jsem šla po třech týdnech konečně do knihovny vrátit dávno přečtené knihy.
Tady funguje knihovna jen v úterý a teď byly po dva úterky za sebou svátky a před tím
nešla elektrika. Dva týdny jsem měla absťák a pak jsem vytáhla mou oblíbenou
bichly o osmistech šedesáti sedmi stránkách.....Jiří Stránský Zdivočelá země - Aukce.
Měla by patřit do povinné četby všech.
A měl by jí každý v naší republice
povinně číst před každými volbami.
Aby si všichni připoměli, co byl
bolševik zač....pro případ že by
si říkali že za komunistů bylo LÍP !!!!!

Kvetou kaštany, a já zase měla sebou jen telefon, ale vyšlo to. Zítra tam jdu s foťákem Usmívající se.



Komentáře