Den 78....17.5.12

Zamrzá mi asi krev, či co....jestli tedy vlastně mám jako Ryba krev teplou....Ryby jsou přece živočichové studenokrevní. Ale v těhle studenejch dnech mi prostě zamrzá to, co mi koluje v žilách bez ohledu na to zda je to teplé či studené...nemám vůbec chuť cokoli psát, pod dojmem dnešního zvláštně fantazijně - vzpomínkového snu jehož sepisování mne vysálo jak upír už jen namáhavě sháním dohromady ubohé zbytečky stádečka myšlenek stojících za zveřejnění. Jediné na co jsem se zmohla s domácích prací bylo uklizení půdy po přezimovaných kytkách, a uvaření oběda.... možná ta nemohoucnost cokoli vyplodit je blogová vyčerpanost, jak svůj stav(i když momentálně teď chorý) krásně nazval Apok@lypsík. Já sice nejsem chorá, tedy možná až na tu hlavu, ale také mi ubývá inspirativních věcí.
Možná až zase začnu rozmrzat a začne zase ve mě kolovat krev, se to vylepší, možná mě nakopne něco jiného, ale bude to muset být pořádný kopanec....
Na obzoru jsou dva. Kultura a cesta. Koncert a výstava. Koncert za osm dní, výstava za necelé tři neděle. Koncert tady u nás v gubernii, výstava na Slovensku v Nitře. A obojí znamená setkání s dvěma muži kteří hráli a hrají v mém životě důležitou roli. Kamarádů, přítelů a čloíčků kteří mne dokáží rozesmát....na oba se jako vždy moc těším.....


DNESKA SE CELÝ DEN TVÁŘÍM JAK TA MACEŠKA. NAŠTVANĚ. MRZUTĚ. ASI PROTO, ŽE MĚ JE STEJNĚ ZIMA JAK JÍ !!!!!!

Komentáře