Den 80....19.5.12

To že dneska tak nádherně svítilo sluníčko a já se tak pěkně vyhřála, tedy aniž bych udělala byť jen ždibíček práce na zahradě, páč jsem musela vařit dneska pořádně, protože tu byla na oběd jak synova přítelkyně, tak dcery přítel takže zvyk naší rodiny jíst o víkendu o půl druhé se jaksi neměl konat, nicméně se konal jelikož oběd mi zabral víc času než jsem chtěla.... mne přivedlo do stavu naprosté blaženosti.... Ale zase mám tím pádem uvařeno i na zítra, a můžu tady synka v klidu nechat zaopatřeného a udělat si výlet na Praděd, Jo, jo....výlet. Ovšem má to maličkej háčíček. Jde o to, že se budu na tom výletu budu učit bejt BABIČKOU!!!! Pro mne něco absolutně neznámého a neslýchaného....a hlavně něco co vůbec nevím jestli chci být. Přiznávám se bez mučení, že tyhle touhy mě, ač věk by byl, nějak nepopadají a nechybí mi. Dokonce můj o čtyři roky mladší přítel už má dvouletou vnučku, ale já jsem tomuhle zatím úspěšně unikala. Jenže jak se ukazuje, neunikla! I když nevím jak se bude situace vyvíjet dál, ten prťouš je totiž ne úplně zatím vnuk. Tedy je to syn partnera mé dcery, ale on se z jeho matkou neoženil a teď od ní odešel. A nikdo zatím neví jak se vyvine situace s péčí o něj dál....
Ale jestli to bude ve všem takovej fofr jak doposud, obávám se, že mne to vnouče za chvíli bude čekat i tak.....
No a navíc jsem se teď pěkně dostala úplně mimo původní téma. To krásné počasí totiž také způsobilo, že mne nějak ani nenaštavala ta prohra v hokeji s braty Slováky. Vždyť jsme si jí i zasloužili. A teď jen doufám, že po dnešku,( kdy jsem jako federální dítko), po dlouhé době slyšela z telky slovenskou hymnu jí uslyším i zítra ve finále.....Moc bych to Slovensku přála. A nejen proto, že můj přítel je z Košíc.....

Dneska s macešky usmívaly, aby ne když bylo tak krásně slunečno a TEPLO!!!!


Je zvláštní, že to je jedna rostlina, ale má květy jak bílé tak světle modré.....

Komentáře