Den 81....20.5.12

Když chci psát dnešní článek, zjišťuji, že se mi vypařil ten včerejší....zmizel v propadlišti kyberprostoru....nevím proč a nevím jak....a dost možná taky je to tím, že jsem včera byla tak utahaná, že jsem něco neodklepla nebo odklepla něco co jsem neměla....
Takže znovu. Včera výlet do Jeseníků s tím, že tedy na Praděd jsme nedošli, protože jsme vyrazili moc pozdě. Vnouček na "zkoušku" se naopak konal a byl úžasnej. A mě udělal ohromnou radost protože mi neříkal babi ale teto! A to jsem ve své nebetyčné ješitnosti ochotná snášet.....je to úžasný človíček se smíchem kresleného krtka a docela si dovedu představit, ovšem ještě při troše výchovy, že bych s ním i vycházela, zvlášť když se po mě opičil při focení.....


Jedna stínová, protože včera jsem se tak cítila, utahaná tak, že ze mne zbyl jen stín....


A jedna kopečková, protože ten pohled dolů do kraje je samý kopeček....
Víc k včerejšímu výletu jak fotek tak povídání najdete na Dandíkovi ....

Komentáře