Den 82....21.5.12

Po včerejším výletu zase hurá do zahrady....dosekat zbytek trávy a hlavně začít s vyrýváním narcisů ze země. Mám většinu cibulovin ve výsadbových koších, o kterých jsem četla v časopisech že se tam mohou nechat neomezeně dlouho. Jenže chyba lávky, začala jsem pozorovat, že mi začínají narcisy kvést čím dál tím míň, nějak mi mizí a i tulipány že nejsou některé co by měly být....
A dnes jsem zjistila proč. Ony ty cibule se nemohly sice zahrabat do hloubky, jak to mají ve zvyku jak tulipány tak narcisy, protože jim v tom brání dno i když děrované koše, nicméně když narazily na to dno, začaly hnít....
Jsem tedy zvědavá až oschnou a zbaví se hlíny a šlupek jak budou vypadat. A navíc jak se zachovají v nové sezóně....


Je zajímavé, jak dokáže něco tak obyčejného jako tráva vyvolat rodinnou hádku....

Komentáře