Den 84....23.5.12

Zadali nám šampiona.....a ani o tom nevím.
Bylo by to pěkné, ale skutečnost je jiná.
Volal mi včera celý udivený majitel brášky mého Bobeše, a prý: Máme interšampiony!
Reku: Co je to za blbost? Vždyť mám sotva dva CACIBy a jak můžu mít interšampiona?
A on na to: Je to ve zpravodaji KCHT. Já na to: Nemám, nezaplatila jsem příspěvek.
A tak jsme pátrali, psala jsem různé mejlíky a pak mne napadlo se ho zeptat, jestli jsme zapsáni v Českých šampionech, že si to mohli třeba splést. Tam jsme taky, on na to.
To už bylo divné. Volám mu tedy jestli zjistil něco více než já....
Zřejmě chyba v tisku.....
Byl to hezký pocit který trval chvilku, ale vím, že takhle jednoduché to není. Ale udělali nám tím nechtíc dobrou službu. Kdo si to přečte, zjistí že už jsou kluci interšampioni a může se mu třeba zalíbit některý z nich a nabídne nám nevěstu. Nikomu to, že to ještě není úplně pravda nebudeme říkat, a jestli se poštěstí ten titul vydobýt tak už se nebudem o ničem zmiňovat.

V dnešní záplavě bílých kvítků na zahradě se přeci jen objevil jiný, modrofialový, květ sibiřského kosatce.....

Komentáře