DEN 87....26.5.12

Jsem zase ve skluzu, včera jsem dopisovala pátek a dnes musím dohnat sobotu i dnešek. Je to tentokrát už od pátku hektické, nestíhám a jelikož mi při nahrávání na pátečním koncertu došly jak baterky tak paměť v telefonu udělalo mi to čáru přes rozpočet. Takže jsem včera po všech dojezdových povinnostech tady na chatě nejdřív musela stáhnout fotky dokud mi ještě vydržely baterky, pak je vyndat a dát nabít, takže jsem nestihla ani pořídit povinnou fotku, a dnes když už ty baterky byly O.K. foťák sebou v Praze a když jsem chtěla něco vyfotit zjistila jsem, že jsem si nevymazala kartu a stále mi to hlásí plná paměť. A samozřejmě zapracovaly geny blondýny a místo abych vymazala jedno dvě videa, strčila jsem foťák do kabelky....no prostě absolutní výpadek rozumu....
Takže nakonec jsem vybrala fotku z dnešní krátké procházky v lese, neměla jsem vlastně ani moc chuť fotit, ani nějak mne nenapadalo co, nicméně pár obrázků jsem udělala, takže to udělám tak, že budou dvě fotky, jedna za včera a jedna za dnešek....

A aby to pěkně vynikl kontrast, tak jedna černobílá a jedna barevná...


Komentáře