DEN 100....8.6.12

Dnešek si píšu v předstihu.
Takže, vydržela jsem zatím rovnou stovku dní.
Rovná stovka bude snad i dnes fotografií. Protože ta už bude z Nitry.
Dnes je také Medarda a tak se rozhoduje o dalším létě. Jaké bude. Tady dnes tedy pršelo.
A jak to tak vypadá ani ten příští týden nebude o moc lepší. Ještě že ta zítřejší výstava je v hale.
Těch sto dní bylo někdy docela krušných, kolikrát jsem si až těsně před spaním vzpoměla že jsem ještě nepsala sem, a pak to honem honem naháněla, ale někdy to šlo jak po másle, témat bylo tolik, že jsem ani nevěděla co kde vybrat. Ale zatím se daří a to je hlavní. Dokonce za těch sto dní co tenhle blog jede mám větší návštěvnost než jsem měla na Dandíkovi. A ten je mnohem obsáhlejší. Zřejmě se nikomu už dneska nechce číst dlouhé články, a spíš se
jen dívat. Tak snad se dnes i na něco bude dát kouknout..... Zatím se loučím a uvidíme co a jak bude.

Komentáře