Den 109....17.6.12

Miluju tohle časové a roční období. Je půl desátá večer a já si chodím po zahradě a fotím. Je příjemně, žádné vedro, ptáci si ještě vesele pozpěvují, ale už je blíž k noci a zklidnění. Což už i má tělesná schránka dává velmi živě najevo. Láká do postele, láká zachumlat se a spát.....
A já jí neodporuji, vím že mám se mnou jen ty nejlepší úmysly. A mavíc jsem docela utahaná, s rozbolavělými prsty od toho, jak jsem začala Bobeše trimovat. No a to jsme teprve u krku. Musí být do půlky září zase ve výstavní formě, protože na klubové výstavě bude anglická rozhodčí, která navíc všechny české dandíky už má čest znát ze skupiny evropských i zámořských dandíkářů na Fb. Takže se moc těším jak na její způsob posuzování, tak na ortel který nad Bobím vynese....


Takhle krásně se mi teď večer fotilo a taky se takhle krásně zmátořila ta zmrzlá magnólie. Dokonce i nějaké květy byly a jak jsem se dívala tak ještě i nová poupata se ukazují....

Komentáře