Den 110....18.6.12

Tak začala tepla, aby taky ne, když za tři dny začíná i astronomické léto. To meteorologické už začalo, ale nějak to ty minulé dny nevypadalo. Jestli začíná meteorologické léto když zrají třešně, to nevím, ale vím že jsou pro mne tím pravým symbolem léta a prázdnin. Červené, černé, ba i bílé, chrupky, srdcovky nebo višně, všechno tohle mi připomíná nejvíc léto a prázdniny. A pak houpačka. Obyčejná síťovka natažená mezi dvěma stromy. A v ní pěkně relax....po koupání, po hrách, nebo po obědě kdy se člověk nacpal borůvkovými nebo třešňovými knedlíky, nebo i pěkně zlatými řízečky s bramborem a okurkovým salátem. Tohle jsou pro mne prázdninové atributy.

Já dneska nainstalovala už sofistikovanou verzi síťovky, pravý hamak námořníků a indiánů.....


A taky jsem se dneska poprvé letos vyráchala v bazénuUsmívající se!

Komentáře