Den 111....19.6.12

Díky letním pařákům nastal problém. Nemám letní šaty! Zatím jsem je za poslední
dva roky ani moc nepotřebovala, protože léto se zas tak moc nekonalo a tak jsem
si vystačila z tříčtvrtečními džínami a tričky. Jenže teď už to je přes čáru a tak jsem
vyrazila. No problém je také v tom, že není zas moc tolik kousků, které by za a) mě
padly do oka a za b) mě byly velikostně. Jo, koupila jsem si nakonec dvoje, ale zas
tak zázrak to taky není. I když ty jedny po mém zásahu s nůžkami se dost vylepšily.
Ovšem z čeho mám radost, tak to je krásný, nový rýč....z celokovovou násadou.
Tudíž mi snad nehrozí to, že když víc zaberu, praskne násada a já letím po
tlamě do záhonu, či mi vymrštící se násada vymlátí zuby.
A uhnala jsem si na spodku paty puchejř. Prostě nějak
nemám štěstí v poslední době na nákupy oblečení
a obutí....

Tal alespoň jedna růžička ze zahrady

Komentáře