Den 115....23.6.12

Sice byl včerejšek na houby, ale večer to docela srovnal. Šli jsme docela nečekaně na koncert pod širým nebem a to na kapelu našeho mládí a dospívání. Nikdy jsem na jejich koncertu nebyla, a tak jsem si to teď konečně střihla. A se vším všudy, zpíváním, tleskáním, tančením a pískáním. Ve společnosti stejně starých i když v tu chvíli spíš stejně mladých átníků, ať už šedovlasých či úplně bezvlasých, prostě jsme zase byli ti nadšení puberťáci a všichni svorně jsme křičeli to staré známé " Hobluj Oldo, hobluj!"
Ta kapela se jmenuje KATAPULT.....

Bobeš je po dnešním slunečném dni zcela zdrchán a uložil se v křesle. Já jsem po dnešním slunečném dni zcela červená jak rajče a taky zdrchaná....ostatně včera respektive dneska jsme šli spát o půl jedné tak mám ještě co dospávat....

Komentáře