Den 117....25.6.12

Objevily se nové brambory! A proč že se tomu tak raduji?
Mám totiž strašně moc ráda brambory na loupačku a k
tomu se nejlépe právě hodí nové brambory. Můžu je s
máslem a solí, můžu je ze strouhaným tvarohem, polité
máslem a osolené a můžu je s červeným tvarohem. A
dnes mi manžel nové brambory koupil, já nelenila ještě
jsem zaběhla pro tvaroh, bílý řecký jogurt a dala se
do výroby pomazánky. Jenže jak jsem to mixovala ten
jogurt nějak ztekutěl a výsledkem byl spíš dresink na
salát než pomazánka. Tak jsem holt změnila trochu podobu
jídla. Brambory jsem rozkrájela a tím tekutým tvarohem
polila. Posypala pažitkou a bylo....


Chutnalo to taky dobře a já zahájila novobramborovou sezonu.
Ale příště už raději nebudu riskovat a našlehám to ručně....
Všem kdo mají rádi tyhle úpravy přeji dobrou chuť !

Komentáře