Den 118....26.6.12

Fíha, pomalu ale jistě se blíží prázdniny, je to šílenej mazec jak to utíká. Pamatuju si jak nám ty poslední dny neutíkaly ale zase jsme už zároveň měli ten školní den vcelku havaj. Výlety, vracení učebnic, fasování nových a pak ten konečně vytoužený poslední školní den. No a pak hurá prázdniny a pro mne cesta na celé dva měsíce na chalupu. K prázdninám patřily i květy chrp, kopretin na polích vysoké žito a v něm vlčí máky. Pamatuju se jak jsem jako malá holka natrhala mamince celou velkou kytici ale než jsem došla domů máky zvadly, některé opadaly a z kytice nic nebylo.
Od té doby se kochám jen pohledem protože jejich hedvábné květy víc nesnesou. No a mě tu takhle zničehož nic pod jabloní na místě, kde jsem na jaře vyhrábla kus mechu ty vlčí máky vykvetly, tedy spíš zatím jen jeden, ale poupat je tam ještě asi pět. Nevím jak se tam vzaly, zřejmě buď z nějakého krmení pro ptáčky, které bylo na té jabloni pověšené a nebo je tam zafoukl nějaký proud větru. Mám je tam označené tyčí aby je nikdo neposekal.....


Původně jsem vám chtěla zase udělat chuť dalším tradičním jídlem a to vepřovým řízkem s novým bramborem a okurkovým salátem, což je vlastně také takové nedělní prázdninové jídlo. A po něm jsme se pak vyšpulili na slunko a když se v nás trochu slehlo hned jsme naskákali do rybníka aby nás z něj maminka vytáhla až někdy navečerUsmívající se....

Komentáře