Den 119....27.6.12

Mňo, tak ještě před několika dny jsem byla přesvědčená, že si ušetřím práci se zahradou a zatravním část záhonů. Vyrývám všechny cibuloviny a zbytky trvalek, které přesazuji a najednou mi došlo, že když to teď budu vyrývat tak alespoň vyberu ten hnusnej plevel kvůli kterýmu jsem to taky chtěla odpískat budou zase pěkně čisťounké. A taď mám dilema, zatravnit nebo nechat. Je fakt, že než si vypěstuju nové trvalky budou prázdné. Dávat tam nové růže to nejde, nemají se dávat dvakrát na stejné místo. Ale mám ráda jiřiny tak bych si vždycky mohla nasít anebo si koupit pár hlíz. Zatím než všechno vyreju mám čas na přemýšlení a uvidím....
Pomalu tedy budu dělat generální úklid jednoho záhonu, kam přesázím ty ubohé zbytky trvalek a pak budu pokračovat v tom dalším.
Tohle jsou zatím asi tak dvě třetiny vyrytých cibulí tulipánů a narcisů. Tulipány jsou v lískách a narcisky v míse. V těch nádobách vedle jsou drobné cibuloviny, krokusy, modřence a snědky. Další se mi snad podaří vydobýt a pak mne ještě čeká je roztřídit a ty nejmenší buď vyházet nebo dopěstovat v truhlíkách.

Komentáře