Den 120....28.6.12

Dnes jsem si dala od zahradničení oraz a věnovala se jen tak flákání a mtu a tam něco vyfotila. Já vím, je to kacířství takhle se chlubit, ale fakt jsem si dneska řekla nic nedělám! A aby to flákání bylo stylové, tak jsem šla na masáž, kam už jsem byla od minulého týdně objednaná. No bylo to fakt dobrý. Ne že bych nikdy na masáži nebyla a proto to divení a pochvalování, ale známá které tem masážní salon patří má nové masažní křeslo a tak jsem vyzkoušela i to. Bylo to hodně zajímavé, chvílemi jsem si sice připadala jak když sedím v MHD ve špičce a za mnou sedí hodné dítko které neustále kopá zezadu do sedačky, ale po chvilce jsme si zvykla a bylo to příjemné. Jedině co jsem se trochu lekla byl okamžik kdy mne to křeslo chytlo za patu. Ono masíruje totiž i nohy, jak lýtka, tak nárt i plosky nohou. A paty. No a pak následovala i klasická masáž, pěkně od prstíků nohou až ke krku. Musím říct že po těch pár dnech rytí, shýbání a tahání kořenů a kořínků to fakt sedlo. Dokonce se mi i krásně šlapalo domů pěšky....
Chtěla jsem si to křeslo i vyfotit, dokonce jsem měla foťák sebou, ale tak jsme se zakecaly a navíc už klepala další zákaznice, že jsem na to úplně zapoměla.....

Tož jedna zahradní.....růžičková

Komentáře