Den 94....2.6.12

Vzhledem k tomu, že dnes dcera dospávala noční a syn byl fuč a manžel se dal do opravy záhadné závady na jedné kopírce, kterou přivezl od zákazníka, dovolila jsem si sobotní luxus být v posteli o něco déle, než se vrhnu na vaření sobotního oběd. Mimochodem dnes to byla premiéra indické kuchyně. Přivedl mne na tu myšlenku manžel, když mi přinesl tři velké bílé jogurty. A jak známo v indické kuchyni se jogurt používá hodně, a zvlášť na různé marináda do kterých se nakládá maso. Musím říct, že se zadařilo a jak muž tak dcera se jen olizovali...ovšem zase jsem díky lenošení a pak o něco delšímu vaření nestihla dělat na zahradě to co jsem si říkala, že bych mohla udělat....
A jelikož se odpoledne vybrala obloha do modra, sedla jsem si na zídku, a fotila u jezírka na makro fontánku, respektive kapky které se spojovaly a zase rozpojovaly a vytvářely různé efekty....


Trochu jsem si opět zahrála....

Dneska je zase zajímavá kombinace datumu. 2.6.12. Když si vynásobíme 2x6 co vyjde?

Komentáře