Den 97....5.6.12

Dnes jsem si řekla, že si ani nepustím rádio a ani nebudu sledovat televizi protože nemám náladu poslouchat takový póvl jakým je Král Krysa....tedy pan poslanec a bývalý hejtman Rath. Z jeho nebetyčné arogance mi až běhá mráz po zádech a dělá se mi špatně od žaludku. Panebože co to je za lidi? A ti co je tak nadšeně každé volební období znovu a znovu volí? To jsme opravdu na tom tak špatně s morálkou, že se děje v těch nejvyšších a zároveň nejsledovanějších místech to co se děje? Však ono se ne nadarmo říká že pod svícnem je tma, a jak je vidět tak v naší politice to platí dvojnásob....
Ne, už jsem se dnes rozčílila dost a své jsem už k tomu i psala na Dandíkovi k TT. A tak jelikož si můj muž oběd dělal dnes sám, ne že bych mu nevařila, ale já si něco naplánuje a on přijede s něčím úplně jiným, tak ho nechávám ať si udělá jídlo dle své chuti, tak jsem si ještě jednou pohrála s fotkami....
jsou sice z minulého týdne, ale práce s nimi je dnešní, tak to není snad až takový prohřešek.....

Komentáře