Den 98....6.6.12

Letošní rok přeje teď v červnu zajímavým datumům. Dneska je to 6.+6.12 a já mám zase nějakou nenáladu. Být to před dvěma lety, řeknu no jo, blázněj mi hormony, mizej a dávaj to řádně najevo.
Jenže teď je to skoro ob den, jak na houpačce. Měla bych se například těšit na výstavu, na kamaráda, na chatu....a místo toho jsem celý den měla chuť se zachrout pod peřinu do pelechu a spát a spát jak brouček...sice jsem se dokopala něco fotit, ale jen po zahradě a invence byla na nule. Sice až teď večer mne políbila múza, ale trvalo jí to celý den.

Obcházela jsem a koukala na ty omrzlé stromy co a jak dělají. Obě, jak katalpa tak magnolie už obrůstají, ale květy na magnolii to dost odnesly i když byly ještě v poupatech, stejně jsou hodně poškozené...a bůh ví, jestli se vůbec letos dočkám u fuchsií nějakých květů.....

Komentáře