Den 127....5.7.12

Jo, jo, pěkné parnečko to dneska bylo.....
Tak já docela s takovým počasím kamarádím, ovšem pokud mám vodu....
Té jsem si dneska užila dost a dost, a vypadám jak zebra křížená s žirafou. Tím myslím
jak dneska vypadám po opalování. Protože už druhou noc pořádně vedrem i přes otevřené okno nespím
nedělá mi problém usnout na lehátku na vodě. No a v tom je ten kámen úrazu. Protože se lehátko všelijak prohýbá,
prohýbám se s ním i já, a sluníčko tak může k některým partiím více, k jiným méně a k některým vůbec.
A z toho vzniká efekt zebra x žirafa. Někde jsou proužky a někde fleky různých tvarů. A to se sakra
blbě dohání. No budu muset protože kdybych se měla někde ve slušné společnosti svléknout
(doktor) popukají všichni smíchy....


Tenhle krásný nočník koupila dcera včera. Právě jako zahradní dekoraci. Na sběru železa, kam její přítel odvážel nepotřebné věci. A možná že i dráž než za kolik se před těmi mnoha lety prodával... tím nechci říct, že by byl dnešní den v ha...u. Byl přece svátek a ten je určen k flákání....

Komentáře