Den 130....8.7.12

Aby těm včerejším překvapením nebyl konec, dneska opět dcery přítel dorazil s taškou plnou nákupu. Včera když jsme se bavili co kde mají, řekl že viděl někde pěkné a levné květáky. Začali jsme se smát, protože můj manžel má pro květák slabost a zvlášť pro ten obalovaný. Já zase raději dělám jemné květákové placičky, protože mne moc nebaví ten květák obalovat. No a samozřejmě že mezi tím co donesl byl květák! No poděkovala jsem mu za práci a šla smažit karbanátky. A to ješě než jsem dodělala jeho porci stačil udělat plnou mísu šopského salátu....Musím říct že jsem za to byla ráda, protože na teplé jídlo jsem na rozdíl od zbytku rodiny neměla vůbec chuť a tak mi přišel k duhu....

Takhle krásně mi začíná rozkvétat katalpa. Má letos zatím nejvíc květů. Zřejmě jí to ostříhání po zmrznutí udělalo dobře...

Komentáře