Den 138....16.7.12

Ta včerejší procházka a hlavně úprk z lesa domů mne nějak dneska poznamenal nekonečnou ospalostí a lenorou. Navíc se opět nachýlil čas a já pracuji na podkladech k DPH....bóže jak já to nesnáším.....doma začne převládat ještě větší nervozita než dosud panuje, každá otázka mne irituje víc než kdy jindy a opětovné mužovo přesvědčování že už mi dal opravdu všechny doklady k dispozici mě utvrzuje v tom, že ještě někde nějaké jako vždy vyhrabe....takže se neskutečně těším na zítra a na to, že se zase zhmotní jedna doposud jen virtuální kamarádka....škoda že jich není víc....a taky doufám, že zase budu moci udělat nějaké fotečky, tentokrát z města....

Když už tady byl detail květu katalpy, tak dnes detail listů....na nové větvi která roste na místě uschlé jsou opravdu ohromné, mohou mít tak třicet centimetrů.....


Nejdřív vypadají jak z vínové kůže, to ty opravdu nejmladší. Pak jak ze saténu, to už se k vínové přidá i zelená a nakonec jsou krásně zelené celé....

Komentáře