Den 140....18.7.12

Už jsem tu jen tak letmo zmínila, že mi minulý týden dcera dost bolavě ublížila. No je to úděl nás rodičů, že je pipláme jen proto aby se nám později odvděčili posměchem a opovržením.
Ví jaké mám problémy jak fyzické, existenční a následkem toho všeho i psychické, ale stejně si mne prostě musela dokonale vychutnat. Jasně, oni jsou děsně chytrý a my jsme jen fosílie které nevědi jaká bije....
Předevčírem přišla postavila přede mne hrnek, s tím ať mi z něj chutná káva lépe než z toho starého. Gesto to bylo milé, ale raději bych byla kdyby vůbec nedošlo k prapůvodnímu incidentu. Ona opravdu slova jednou vypuštěná nelze vrátit a bolí dlouho....



Nevím jak moc je čitelné co tam je napsáno, takže vám to přepíšu. Nejlepší maminka a Nic na světě se nevyrovná objetí maminky....ale vůbec nejlepší by bylo neubližovat....

Komentáře