Den 141....19.7.12

Po dlouhé době jsem šla dnes reklamovat boty. Čekala jsem kdy to nastane už když jsem si je kupovala a musím říci že to byla koupě neplánovaná a moc nadšená jsem z ní nebyla. Ne že by boty byly nehezké nebo se v nich chodilo špatně to ne, ale poměr kvalita x cena byl značně nadhodnocený u té ceny. Šlo o to, že boty v kterých jsem vyrazila se mi po dešti totálně rozlepily a já abych mohla pokračovat v cestě jsem musela zakoupit jiné. No takové šlupičky, koženkové s tenkou gumovou podrážkou. Vzhledově tak cca za 200 Kč. Jenže stály dva a půlkrát tolik. A to byly nejlevnější které byly k mání. Pokud jsem chtěla dorazit kam jsem měla, nebylo zbytí a musela je koupit. No a dnes cca po roce jsem je šla reklamovat protože podrážka se rozpadla a nadělaly se v ní díry. Musím říct, že z té doby jsem je intenzivně nosila tak tři měsíce. Podle zákona je záruka dva roky, lhostejno jestli je z těch dvou let vezmete na nohu třikrát nebo třistakrát, takže pokud se rozpadnou a jsou reklamované, prostě ta reklamace se musí vyřídit. Prodavačky se ze začátku kroutily a že toto a tamto a že jsem měla boty reklamovat hned jak jsem zjistila že je tam díra. Což jsem učinila, protože jsem je měla na noze v úterý a když jsem si je zouvala zjistila jsem že tam ta díra je....
Ještě chvíli jsme se tam dohadovaly a nakonec se mě zeptaly jestli chci zpět peníze neo jestli si vyberu jiné. Vzhledem ke špatným zkušenostem s botami tohoto prodejce jsem odmítla a vzala si raději peníze. Dcera totiž jejich boty reklamovala třikrát. S tou samou vadou. Vždy se na nich po třech měsících rozpadla podrážka.....

Dneska má čtvrté narozky náš Bobeš....
A začal mě stávkovat foťák a pak už mi začal pravidelně umírat, takže se musela naformátovat karta a samotný foťák vyresetovat a znovu nastavit....
Tudíž mám ze dneška jen jednu fotku která se podařila před tím než umřel definitivně....



Komentáře